Osoby trenujące, nawet minimalny wymiar czasu w tygodniu, zarówno w sposób profesjonalny jak i półamatorski, przeważnie doskonale zdają sobie sprawę ze znaczenia odpowiedniego ubioru oraz rozciągania przed wysiłkiem. Buty, a w szczególności konstrukcja, budowa i zastosowane materiały w ich podeszwach oraz wkładkach, decydują nie tylko o amortyzacji i przenoszeniu ciężaru pomiędzy nogą trenującego a nawierzchnią, ale stabilizują jego całą stopę i nogę, usztywniają staw i pomagają stopie oddychać. Rozciąganie natomiast sprawia, że w trakcie wysiłku fizycznego ryzyko niewłaściwego ustawienia nogi, stopy czy ręki i skręcenia któregoś stawu przy wykonywaniu ćwiczenia, jest znacznie mniejsze.

To są czynniki, które pomagają krótkofalowo i w najbliższej perspektywie zapewnić sobie względne bezpieczeństwo. Profilaktyczne działanie powinno polegać między innymi na bardziej długofalowym zapewnieniu swojemu organizmowi odpowiednich substancji odżywczych i mikroelementów – taka suplementacja i odpowiednia dieta znacząco poprawiają pracę stawów. suplement na ból stawów od flexofytol.pl działa poprzez zmniejszenie występujących niedoborów, np. kwasu hialuronowego, bądź poprzez pobudzenie naturalnych możliwości ludzkiego organizmu, np. produkcji mazi stawowej w torebce stawowej.

Decydując się na konkretny suplement na ból stawów warto porównać go z innymi produktami o podobnej cenie, dostępnymi na rynku. Wśród produktów suplementacyjnych istnieje bardzo wiele różnych metod produkcji – suplementy na ból stawów mogą składać się jednak ze skrajnie różnych kompozycji substancji chemicznych czy roślinnych i zwierzęcych. Czasami w tej samej cenie znaleźć można suplement o zdecydowanie wyższej jakości i skuteczniejszymi działaniu.